Geen producten (0)

Waarom bij ons bestellen?

Wij dragen het Webshop Keurmerk van Webshop Trustmark.
Dit keurmerk word elk jaar gecontroleerd en moet voldoen aan diverse eisen. Lees meer over dit keurmerk wat erkend is door de Consumenten bond. 
http://www.keurmerk.info 

Ook onze algemene voorwaarden zijn via dit Keurmerk opgesteld. 


Hoe kan ik een product retour sturen als ik niet tevreden ben?

U dient de meubels bij aflevering goed te controleren. Na levering kan een product niet retour bij een beschadiging. U dient dit bij aflevering te melden bij de chauffeur. Betreft het een beschadiging bij aflevering door ons toedoen? Stuur ons foto's van de meubels, van dichtbij genomen en iets verder weg. Zo kunnen wij goed beoordelen wat er met de meubels aan de hand is. Wij proberen tot een passende oplossing te komen. 

LET OP: Maatwerk nemen wij niet retour, wel gaan we kijken naar een passende oplossing voor u.
De meeste meubels en tuinkussens bij ons worden op bestelling gemaakt voor u. Als wij een bestelling binnen krijgen, dan gaan we de producten produceren.
Zie artikel 10 punt 6.
:https://www.steigerhout-teakhout-meubels.nl/p-106427/algemene-voorwaarden

Let op de natuurlijke werking van houten meubels

Houten meubels zijn een natuurproduct, bij temperatuursverschillen kan hout altijd iets gaan werken. Maar dit mag natuurlijk niet heel veel zijn. Een flinke spleet, of oneffenheid bij voornamelijk de teakhout en steigerhout meubels is heel normaal.
Elke plank is anders, ook anders van kleur. Al onze meubels zijn netjes geschuurd. Oud steigerhout is altijd iets ruwer dan nieuw hout.
Wij gebruiken altijd goed gedroogd hout, en proberen zoveel mogelijk naar oneffenheden te kijken. Een noest, splinter of kleine scheurtjes hoort bij steiger en teakhout. Onze foto's worden zo goed mogelijk genomen, de kleur kan licht afwijken, daarvoor kunt u onze showroom bezoeken om het product indien mogelijk echt te bekijken. Soms staat in de titel en beschrijving een set beschreven met 4 stoelen, en staat er een foto bij met 6 stoelen. De titel en artikelbeschrijving geld, de foto kan licht afwijken.

Bij de houten tuinmeubels geld ook een goed onderhoud, zie ook onze productinformatie en tips bij de productomschrijving. Hout kan niet langdurig vochtig blijven. Hardhouten balkjes zijn aan te bevelen om onder de houten meubels te plaatsen in de winter. Of de meubels onder een overkapping zetten. Ook elk jaar of elke 2 jaar de meubels reinigen en goed laten drogen en behandelen met een olie,  beits of nano coating. Dit voorkomt dat de meubels gaan rotten. Problemen zoals hierboven beschreven vallen niet onder de garantie.
Maar alles gaat in goed overleg met u.

*Welke garantie zit er op de producten?

Op onze producten zit een garantie van 1 jaar. Dat is ook een normale garantie betreft houten meubels en het hout wat nog zou kunnen nawerken. Het nawerken gebeurd meestal in de 1e weken na levering. Wij proberen altijd goed gedroogd hout te gebruiken, van een hoge kwaliteit.
Bewaar uw orderbevestiging/factuur goed, dit is uw garantie bewijs.

Wij zoeken altijd naar een passende oplossing. 

Op zelf gemonteerde meubels zit geen garantie maar als er iets is kijken we samen naar een oplossing.

*Oplossen van klachten bij meubels

Wij proberen samen met u altijd een oplossing te zoeken. We kijken dan of ons service team u klacht kan oplossen. Bij bijvoorbeeld een klemmende deur of scheve deur vragen wij u met goede uitleg om maten aan ons door te geven voor een eventuele nieuwe deur te maken en op te sturen.

Wij raden altijd aan om meubels die als bouwpakket worden geleverd direct te monteren om scheef trekken te voorkomen hier kunnen wij niet aansprakelijk voor worden gesteld.

Onze picknicktafels kunnen bij verkeerd gebruik heel soms instabiel zijn, bij normaal gebruik is dat geen probleem. 

Hout blijft een natuurproduct en soms kan er wat hars uit het hout komen. Let hier op. Bij de tuinmeubels kan er soms wat schimmel op het hout verschijnen na een regenbui. Na verloop van tijd verdwijnt dit weer. Schoonmaken met groene zeep kan helpen.

Klachtenprocedure witte meubels en teak meubels

Let op bij de witte meubels van Nova Solo hoort onderstaande klacht procedure. Dit heeft onze leverancier nodig als wij een klacht of beschadiging moeten doorgeven. Gooi de verpakking na het uitpakken niet direct weg maar bekijk het product goed.

1. Duidelijke foto's sturen per email van de beschadiging
2. Foto van de verpakking met de sticker met datum en barcode en nr en de stempel met quality certification.
  

Product retour sturen

U heeft een afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product. Dit geld niet voor maatwerk producten, de meeste meubels en tuinkussens worden op bestelling gemaakt voor u. U moet voordat u het product retour wilt sturen eerst contact met ons opnemen of een email sturen. Wij gaan dan samen met u kijken naar een oplossing. Voor het retourneren van de bestelling zijn de retourkosten voor uw rekening.

U kunt gebruik maken van het onderstaande modelformulier
( zie onderaan deze pagina).

Wij sturen u dan een email met een stappenplan hoe het product eventueel retour kan en naar welk adres.
Wij zullen het bedrag binnen 14 dagen crediteren als alles is goedgekeurd.

De ondernemer vergoedt de aankoopbetalingen van de consument. Tenzij de ondernemer aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. De ondernemer gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument.

2. Waar kan ik een klacht indienen?

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail info@tuinenhuisspullen.nl aan de afdeling klantcontact door te geven.
Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. Graag zien wij uw gegevens tegemoet.

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.

Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.



Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

 

 

Wij maken gebruik van cookies om onze website te verbeteren, om het verkeer op de website te analyseren, om de website naar behoren te laten werken en voor de koppeling met social media. Door op Ja te klikken, geef je toestemming voor het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- en cookieverklaring.